Veelgestelde vragen

Wat zijn de levertijden.

De gemiddelde levertijd bedraagt 1 a 2 werkdagen voor bestellingen in Nederland.

 

Als ik een product aanschaf bij jullie hoelang heb ik dan garantie?

U heeft 2 jaar garantie op onze horloges.

 

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?

We gaan ervan uit dat bestelling binnen de beloofde levertijd is geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Voor vragen kunt u contact  met ons leggen via de contactpagina.

 

Ik was niet thuis op het moment van levering?

Onze bezorgpartner bezorgt de bestelling op het door u opgegeven afleveradres. Na een mislukte bezorgpoging wordt uw pakket de volgende dag bezorgd of wordt het afgegeven bij een PostNL afhaalpunt. Voor meer informatie kunt u altijd contact opnemen met PostNL.

 

Wat zijn de verzendkosten

De verzendkosten zijn geheel gratis. Er is geen minimum bestel bedrag.

 

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, maar ik heb wel betaald.

Indien u geen bevestiging per e-mail heeft ontvangen adviseren wij uw de reclame- of spam-inbox te controleren. Indien u nog steeds geen bevestiging heeft ontvangen, neemt u dan contact met ons op.

 

Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

Op www.goldpalace.nl  worden de volgende betaalmethoden geaccepteerd:

 

  • iDeal
  • Paypal

 

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

U kunt zonder opgave van redenen binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van de producten de overeenkomst ontbinden.

 

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Neem contact met ons op via ons contactformulier en we zullen u zo snel mogelijk te woord staan.